Co se schovává pod nickem?



„Je důležité zachovat si svojí vlastní identitu. Je to náš jedinečný dar pro druhé, jedinečný v celém vesmíru.“ - Pau del Rosso

Ze začátku bych vám rád poděkoval za pouhý klik myší a kouknout sem co zde budu psát. Pokud však vydržíte do poloviny, nebo až ke konci máte mojí úctu ;)

Takže tedy...čím jiným začít než tím že napíšu něco přímo o sobě. Ale kdo to píše? Všichni berete asi jako jasné že to píše Jakub/Kubrastig. Vtipné ne? Hádám že většina si pod vaším nickem představí sebe. Já to tak nevidím. Vidím postavu kterou tvořím já. Není to jakýkoliv pohled na mě ale na to, co jsem se rozhodl že tahle postava udělá, jak bude vypadat, jak se bude chovat a jak se bude prezentovat ostatním. Zkuste se nad tím zamyslet. Opravdu jste to vy? Opravdu to není něco čím spíš chcete být?
Přestože vnímám svůj nick jako někoho druhého tak se ho často snažím tvořit podle sebe, i když by to mohlo jít proti mně. Někteří z vás dobře ví že soukromím se příliš netajím. Byl jsem první z AT kdo se rozhodl si na profilovku hodit vlastní fotku. Mé jméno není problém dohledat a na FB mám minimálně 20 lidí z CM. To ani nemluvím o tom že jsem se už s 6 lidmi z CM dokonce potkal osobně. Jak říkám. Soukromí pro mě má asi menší váhu než by mělo.

Ale proč jsem popisem o sobě začal zrovna tím co vidím ve svém nicku a o soukromí? Nemyslete si že tady píšu jak mě zrovna napadne. Všechno to má svůj cíl. Jde o to že vám nehodlám vyprávět životní příběh Jakuba Hovězáka. Jdu se podělit o to co beru jako své "já". Ne kdo je Kubrastig a co udělal. Ne kdo je Jakub a jakým životem žije. Bude to o osobnosti někoho mezi tím. Tou jistou spojkou co tihle 2 mají společné.

Jsem ambiciózní. To snad není potřeba vysvětlovat a myslím že i dost z vás to ví. Ale co je pro mě důležité je to, že dle mého jsem zvládl najít tenkou hranici mezi tím, kdy je člověk ambiciózní a kdy už je egiosta. Ego mě neovládá ale stále zvládám mít dobré sebemínění. Miluji hudbu. A to v několika formách. Ale dávám přednost hudbě před "hudbou". Každej si do těch uvozovek určitě dosadil své ;) Zůstaneme raději u toho. Rád se zabývám politikou, technologií, hranicí lidských možností, vědou (téměř všechny obory až na biologii), filozofií a preparingem. Možná bych tady měl napsat moje oblíbené seriály 😂 No tak to je problém. Já se v životě koukal na seriál maximálně 2x. Zdá se mi to jako ztráta času. Občas kouknu na detektivku nebo House ale to jen proto, že to běží v televizi.

A dál? Dál už to bude podle pohledu každého. Neplánuju tento blog tímto článkem uzavřít. Psát budu dál protože to často prostě potřebuju někam napsat...někam sdělit. A podle toho si na mě každý udělá obrázek jaký chce (nebo jaký potřebuje?). Díky za dočtení až sem. Slibuju že příště už to bude o CM :D

Komentáře

Okomentovat